Kwaliteitsbeheer | Euronoord
Menu

Over Euronoord

Kwaliteitsbeheer

Heeft u een opmerking of klacht? Wij helpen u graag! 
Vanzelfsprekend doen wij er alles aan om onze reizen tot uw volle tevredenheid uit te voeren. Indien u tijdens de reis een onvolkomenheid constateert, dient u dit ter plaatse direct bij onze vertegenwoordiger te melden. Als de klacht door onze vertegenwoordiger niet naar tevredenheid kan worden opgelost, dient u onverwijld contact op te nemen met ons noodnummer. Dit telefoonnummer ontvangt u bij de tickets en is 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar. In goed overleg zullen wij dan samen met u naar een oplossing kijken. Mocht de klacht ondanks voorgaande niet naar tevredenheid zijn opgelost, dan kunt u binnen 1 maand na terugkomst schriftelijk contact met ons opnemen.

Euronoord
Afdeling Kwaliteitsbeheer
Lemelerberg 27
2402 ZN Alphen aan den Rijn
Email: reizen@euronoord.nl