Menu

Service

Op de bestemming

Volgens internationale regels is uw hotelkamer bij aankomst uiterlijk vanaf 16.00 uur beschikbaar en appartementen vanaf 17.00 uur. Op de dag van vertrek moet u uw kamer of appartement meestal voor 10.00 uur verlaten. In overleg kunt u uw bagage meestal bij de receptie van de accommodatie achterlaten wanneer u eerder arriveert of na het uitchecken nog niet direct vertrekt. Informeer ter plaatse of vraag onze reisinformatrices.
Bij verblijf in uw accommodatie gaan wij ervan uit dat u zich houdt aan alle reguliere waarden en normen. Graag willen wij u erop attenderen dat u als reiziger aansprakelijk bent voor alle verlies en/of schade aan de accommodatie, ongeacht of deze schade het gevolg is van nalatigheid of daden van u zelf of derden. Bij ernstige misdragingen kan de reisleiding en/of accommodatieverschaffer genoodzaakt zijn passende maatregelen te nemen. Voor deze maatregelen en de eventueel daaruit voortvloeiende kosten is Euronoord niet aansprakelijk.
U dient er rekening mee te houden dat voor bepaalde faciliteiten (bijv. tv, kluisje, sauna, binnenzwembad, speelautomaten, biljart, minibar of babybed) soms ter plaatse nog extra betaald moet worden. De prijzen hiervoor verschillen per accommodatie. In bepaalde situaties kan het ook voorkomen dat een borgsom betaald moet worden voor bijvoorbeeld de tv. Deze kosten komen voor uw eigen rekening. Verder zijn wij als organisatie niet aansprakelijk wanneer een bepaalde faciliteit tijdens uw verblijf onverhoopt niet beschikbaar is.
Kiest u voor een verblijf in een appartement, houdt u er dan rekening mee dat bij aankomst meestal een borgsom betaald dient te worden. Dit kan contant of middels creditcard (tenzij anders vermeld). Aan het eind van uw verblijf ontvangt u de borgsom retour, mits u de accommodatie in ongeschonden staat achterlaat. De betaling en afhandeling van de borgsom is te allen tijde een zaak tussen u en de accommodatieverschaffer. Euronoord kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden bij eventuele meningsverschillen tussen u en de accommodatieverschaffer.
Bij de beschrijving van onze reizen staan accommodatiefoto's vermeld indien wij deze hebben ontvangen van de accommodatieverschaffer. De interieurfoto's geven een indicatie van de sfeer en indeling van het hotel/appartement. Houdt u er rekening mee dat meestal niet alle kamers exact hetzelfde zijn. Hierdoor kan het voorkomen dat uw accommodatie niet geheel overeenkomt met de gepubliceerde foto's.
Hotelkamers worden meestal dagelijks schoongemaakt. Dit geldt niet standaard voor het wisselen van de handdoeken. De regels hiervoor verschillen per accommodatie, mede in het kader van duurzaamheid. Appartementen worden doorgaans eenmaal per week schoongemaakt, tenzij anders vermeld. Indien uw kamer volgens de lokale normen niet goed is schoongemaakt, bent u verplicht dit direct bij de receptie/eigenaar te melden, zodat zij de klacht kunnen verhelpen. Achteraf kunnen wij geen verantwoordelijkheid aanvaarden ten aanzien van dit punt.

NB: Houdt u er rekening mee dat het kan voorkomen dat er op nationale feestdagen of op zondag niet wordt schoongemaakt.
Bij de meeste reizen in de toeristenbelasting inbegrepen in de reissom (tenzij anders vermeld). Indien de toeristenbelasting niet is inbegrepen, dient u deze ter plaatse te voldoen. Mocht in onze publicatie een bedrag vermeld staan, dan is dit bedrag indicatief en onder voorbehoud van wijzigingen.
Bij de omschrijving van de reis kunt u onder het kopje "Reisinformatie" nalezen of de skipas standaard is inbegrepen bij de reis of dat u deze optioneel kunt bijboeken. Wanneer de skipas optioneel is, kunt u per deelnemer aangeven of u een skipas wenst bij te boeken of niet. U bent dus niet verplicht deze via ons te reserveren.